Another confession!

I have another confession to make, ,., jag va inte i skolan idag. NEJ Camilla satte på sig tröttmössan och la sig bestämmt framför tvn istället för att pallra till spårvagnen. Mycket kriminellt, jag vet.
Så istället för att vara i skolan och bli en välutbildad ungdom så låg jag i min soffa hela dagen. Den är mjuk så det var skönt.
Jag kollade på filmen "a migthy heart". Den va asbra! Jättesorjlig så jag låg och lipade hela förmiddagen, för att pigga upp mig satte jag på Stefans (min låtsaspappa) omtalade favoritfilm "En dingding värld". Jag va lite misstrogen mot den redan innan jag började titta... USH typ forntidens rat race eller nått. Rat Race är ju typ världens roligaste film men på förritiden-talet hade man uppenbarligen inte lika rolig humor.
Jag tittade på Super Nany också och insåg att Hawaii är placet som jag ska flytta till!

I've got another confession my friend! Persika och jag köppte Thaimat. Gott men SOM om det skulle kunna stoppa mitt godissug?! ÅHH jag behöver godis. Lite M&Ms och lite lysmelk cholkad. Hellst från Triumf! MMmmmh! Huvudet verker, musiken skriker, kroppen är gele. Ge mig godis!
Så blir det inte bättre för att Viktoria skickar EMINEN till mig och Mattias blir ASARG på mig bara för att jag kom på honom med att lyssna på Backstreet boys :S.
Nu tänker jag dra en kudde över huvudet och gömma mig!

Kommentarer
Postat av: viktoria

kokoloko eminem e bra

2009-04-20 @ 22:25:07
Postat av: viktoria

kokoloko eminem e bra

2009-04-20 @ 22:25:15
Postat av: LOUISE

Jag älskar din blogg <3

2009-04-21 @ 10:36:24
Postat av: Jessica

´jag bangar inte godiset!!!!!!!

2009-04-21 @ 15:28:11
URL: http://tyderdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0