Utkast: Waaazzup! ...


  • Waaazzup!
    Här sitter jag i min systers säng och lyssnar på Foo Figthers. Jag mår rätt bra förutom att jag är FÖR mätt. Men jag kunde liksom inte sluta äta den extremt goda broccoli och mjukostpajen.

    Okey jag ska nog understryka lite tydligt sådär som min kompis och älskare Ada gjorde, att detta är ingen Blondinbella! Ingen mode och fjortisskit eller annat sånt här inte!! Här blott bara jag, en kort liten flicka med mycket hår och flummiga tankar!
    Så jaa vad berättar man då egentligen i sitt första riktiga blogginlägg säg? TOO EASY Camilla! Självklart gör man en punktlista!
     JAG:
  • kan ingenting om hur man designar bloggen snyggt.
  • vill egentligen inte ha en blogg, men lyder mina tvångstankar..
  • har en häst, Cindy, men hon är såld nu:(
  • tänker tatuera in en morot på handen, för att fjäska för mitt marsvin
  • älskar att måla, flut, fint, färg. färglöst, på papper, på gummi, på lärare, dosent really matter!
  • tycker om att leka "mach maker"
  • brukar göra filmer när jag är glad
  • är grymm på att se ut som min gamla engelska lärare Gun!
  • har inte haft sommar på ett helt år nu, så jag är överdrivet glad för att den kommer :D
  •  JAG ÄLSKAR HÅR!


Hur coolt är inte detta tyP!

Kommentarer
Postat av: jessica

Ser du vad jag gör nu?

Jag kommenterar! Så svårt var det, liksom.



Roligt inlägg.

2009-04-15 @ 22:38:09
Postat av: elin

kul att du skaffat blogg ju! jag gillar namnet!:P

2009-04-19 @ 11:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0