Dubbelmoral?!

Jag gjorde nyss ett test (för alla er som läser min systers blogg, tyderdet.blogg.se, är detta ingen nyhet) om vilket parti man bör rösta på i EU-valet. Mitt resultat blev 75.6% socialdemokraterna och 75.6% moderat.
Nu sitter jag här och ställer mig frågan: Hur i sjuttsingen går det ihop!?
Okey jag har en förmåga att aldrig kunna bestämma mig för vad som e rätt eller fel eftersom enligt mig är allt (nästan) alltid relativt. Men seriöst. THAT MAKES NO SENSE! Moderat och Sosse på samma gång...
Jag har kommit på EN bra sak med det:
På brats festen: Vi dansar veven och dricker skumpa, HEJJA REINFELD! Mer hårgelé tack!
På arbetar festen: Vi dansar till våran remix på "Hej Monika" som går HEJ Mona Hej på dej Mona! HEj Mona hej på dej Mona Salin! Second hand klänningen på plats.

Bra på många sett och vis, men jag har en känsla av att aftobladets himla "vad ska du rösta på inför EU-valet test" SUGER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0