FfFfaail!

Jag tänker inte skriva så mycket om igår. Det kommer resultera i att jag sitter och tjuter igen. Jag har redan fått nare nedanför näsan och ovanför läppen tack vare allt gråtande igår. Cindy flyttade,
De emoinlägget sparar vi tills jag inte är nysminkad (Höhö..)

SÅ himla irriterad blir jag. Jag och Nathalie satt och letade auditions som vi skulle gå på förra veckan. Så hittade vi en på svts hemsida. Nån parallellserie till Andra Avenyn. Vi tänkte JA dit går vi. Så idag va jag uppe med tuppen och tog på mig mina "Hej jag ska ha en huvudroll-kläder". Sen åkte vi iväg mot inspelningen. Halvvägs där ringer mamma och ba: Men har du skrivit ut de där dokumenten som man måste ha med sig?
Vi ba What?
Så va det en himla scen man skulle ha pluggat in och grejjer. Jag hade HELT missat det på hemsidan.. Jag trodde att de va en improvisations casting. Men nehe, vi fick snällt vända. 
 
Nu ligger jag i min säng. Är trött. Mamma kommer in och säger: "Städa ditt rum nu!" hela tiden.. Det resulterar i att jag inte har nån lust alls att städa mitt rum.
Frågan är; Vad ska jag göra idag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min lilla smula, vad tråkigt! Asså vad är det med mammor som vill att deras döttrar ska städa rummet?! varför liksom?

2009-05-17 @ 13:23:29
Postat av: vikotira

nej va tråkigt :( jag som var säkert på att det skulle gå as bra... du får ta nästa audition med storm

2009-05-17 @ 14:06:45
URL: http://vikotira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0