Flugor och Feeer

Hur säger man ordet Fe i plural? Feeer? FeEer? HMMMMmmm Mycket intressant att sitta och grubbla lite över såhär på en söndagkväll.
Ibland tänker jag: borde jag skärpa mig och börja skriva i min blogg? Men så tänker jag: Nej men det finns inget att skriva om.. Så vänder jag på det och inser att det finns alldeles för mycket att skriva om. Sen håller jag på och fjollar mig funderar på alla olika sätt man kan skriva på och blöhö och blöhö.. Det är bannemej inte lätt för mig att bara sätta mig och skriva ett inlägg. Så det är min bortförklaring till jag typ alddddddrig skriver.

Så vad har hänt sen sist? MASSOR typ.
Det är liksom slut mellan L och L. Världen trodde inte att detta skulle hända (iaf inte min del av världen) men världen är väll för stor helt enkelt.
Lovisa kom hit i onsdags, sen dess har det typ bara varit party. Hon va rikare, snyggare och coolare än någonsin och det har varit skitkul :D
Det var torsdag och Valborg, C och London hade lite too much I think. Jag har mycket fina kort från insidan av en buske. Ok det där kan misstolkas, men bilderna föreställer faktiskt en massa GRÖNa blad.

Sen vart det fredag och då va det 20års fest. Jag kan dock inte instämma på att det var fest.. Aningen för lungt temop. Men det sjuka är mr 30åring som har gått och förälskat sig i en viss sjuttonåring. Och när Mr 30åring såg henne den kvällen så blev han så ledsen att ha åkte hem på en gång (en viss sjuttonåring är inte intressrad).

Sen vart det  lördag. Då kom Joel. Jag, Lovisa och Jerran spelade kort och sjöng ABBA med honom. Han är helt galet bra på att trolla med kort! Så berättade han lite om sitt kärleksliv. Han förklarade att tjejen som är kär i honom kommer älska honom även om han gör dumma saker precis som Frits dotter älskar Frits. (Ni vet gubben i Tyskland som stängde in b.la. sin dotter i källaren och skaffade barn med henne).  Helt galen liknelse?!?!  Ibland undrar man vad pojken tänker, men världens sötaste unge är han iaf <3
Sen drog vi ut till Elins hood. Där var det lite grillning och mys. Men såklart va vi där alldelses för sent så hela grejjen var typ slut när vi kom. Men jag är iallafall glad för att jag fick skymta några av Elins kompisar en snabbis, dem vill jag se mer av!
Sen drog vi in till stan och försökte få in mig på krogen. Jessica kommer in, Lovisa oftast, men nej jag är helt enkelt bara 92a, like it or not. Det blev massa brownies, Lovisas första äkta parille Johnny och ett mycket oväntat möte med en gammal vän.
Det är helt galet Lovisa hade aldrig sett en äkta parille Johnny, hon blev helt ifrån sig när hon såg denna mycket märkvärdiga skepnad. Vi bad snällt om att få ta ett kort på skapelsen så nu kan Lovisa åka hem till LKPG och skryta!  


Åkt hem har hon gjort, jag saknar henne redan!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sicken skvallerblogg, jag gillar dina kodnamn, jag premumenerar nu poå din blogg, premumenera på min? :P

2009-05-05 @ 12:34:16
Postat av: Jessica

HAHAH Bra sammanfattning av en bra helg!

Fritzel hette han och bodde i Österrike, (var bara tvunge) Keep on writing jag läser det även om du endast skulle skriv en sida inehållandes samma ord!! PUSS

2009-05-05 @ 17:37:39
URL: http://tyderdet.blogg.se/
Postat av: Nathalieeen

det är så kul med batman vaa?!! haha! kärlek från första ögonkastet! ..

2009-05-08 @ 11:06:13
URL: http://camillacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0