Strippstångar och oboymackor!

Som ni lär förstå av min rubrik så är jag hos papi! Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar.
Sen ska vi åka till farmor och farfar, det var typ ett år sen jag träffade dem nu så det ska bli kul!

Såhär såg vi ut igårkväll humöret va på topp likosm pappas hår!
Egentligen kommer jag inte på nått mer att skriva just nu. Eller jo Sandra har fyllt år men jag är här och kan inte komma på hennes fest, det känns lite tråkigt! Men senare kommer Lovisa hit och då blir det nog party iaf hoppas jag!
Pussåhej vegetarisk-leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej, party vart det!

Tänkte bara säga att jag är asarg för att du inte har med en bild på mig i din lilla grej!!! :P

2009-05-10 @ 14:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0