Äckelpäckel typ

Det hände en så STÖRT konstig sak idag!

Jag kom hem från skolan, åt lite mat och satt ute i solen. Sen låg jag bara med huvudet upp mot solen och blundade. Jag tror att jag slumrade till lite med munnen något öppen. Ni vet sådär som det kan bli ibland när man sover lite. I mitt halvmedvetande tillstånd hörde jag ett avlägset kvackande. Kvackandet blev allt högre. kvack Kvack KVACK!!
Då kände jag något slemmigt i min mun. Svalde hårt och vaknade.
Sen fattade jag ingenting. Tänkte att jag nog hade drömt en mardröm eller fått solsting eller nått. Sen sprang jag iväg till Stadsbiblioteket för att räkna matte.
Väl hemma igen började jag må väldigt illa. Jag började känna hur min mage liksom hoppade. Jag ringde min moster som är läkare och frågade. Hon sa: Har du omedvetet ätit något konstigt?
Då slog det mig, innan när jag sov. Det kvackande ljudet. Det var ingen dröm!! Jag svalde en groda!!!
Helt fucking stört, men nu har jag en livs levande groda i min mage som hoppar upp och ner. Så det är ju inte ett dugg konstigt att jag mår illa.

Kommentarer
Postat av: elin

hahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahah

så himmla kul! men stackarn! det är inte all som har svalt en levande groda ju! jag skrattar seriöst ihjäl mig!

2009-05-18 @ 22:34:33
Postat av: Lovisa

HAHAHA fan va äckligt. Jag som trodde att du var vegitarian ;)

2009-05-19 @ 10:40:19
Postat av: nathalie

HAHAHAHAHAH så camilla har ätit grodlår och allt nu! OJOJOJ men asså whoot? hur liten måste inte den ha vart? och jag håller på att spy nu när man tänker på en groda i sin mun! are you joking milla?

2009-05-19 @ 12:30:49
Postat av: vickan

men va ja trodde du skämtade euuuuuw

2009-05-19 @ 21:22:29
URL: http://vikotira.blogg.se/
Postat av: Louise

Hahaha! Men va? Hoppa han bara in i din mun?!? :O Haha sjukt kul :P

2009-05-19 @ 21:52:31
Postat av: Clara

haahhahahahahhah snälla säg att du skojar XD

2009-05-21 @ 22:09:26
URL: http://claracorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0