MJAO!

Såg Nathalies pojkväns bild på facebook nyss. ASGULLIG bild på han och Nathalie helt inkletade i chokladbollssmet. Kunde bara hatälska den bilden. JAG VILL OCKSÅ KLETA CHOKLADBOLL PÅ MIN POJLVÄN!! Nej jag är nog inte lika lycklig som du just nu. Men jag är LYCKLIG! Det är jag verkligen. Det finns inget att klaga på i mitt liv just nu. Klart att det är mycket i skolan och så men det är ju så det är. Nottin to wein about lixxxom.

Idag har jag varit asduktig, koncentrerade mig i skolan sen va jag på ett MRLpass på gymmet. Nu surar jag lite över att skolans intranet inte fungerar hemma. (Vilket gör att jag inte kan göra min himla svenska..)

Men nu tänkte jag dela med mig av lite glädjetips:

  • Gör raketen på offentliga platser! (hellst där alla e stela, bamba är ett bra tips)
  • Tänk på hur du skulle se ut om du va utklädd till en FET hårig spindel på Halloween och rockade loss på dansgolvet.
  • Tänk dig att du går och tigger godis som den där stora håriga spindeln!
  • Lyssna på S Club 7.
  • Sjung högt och dansa fult!
  • Låt din kompis scrapbooka dina skolblock så blir dom assnygga!
  • Planera massa galna resor. (skaffa jobb och se till att de blir av)
  • Tänk patetiskt elaka saker om folk du stör dig på tex "Hoppas han bränner sig på ugnen när han lagar mat sen", så kan du garva åt att det va en så lam tanke sen. (detta fungerar dock bäst i skolan när du är på halvdåligt humör)
  • Gå på galna dater, typ blinddates eller speedates.
  • Plugga med dina vänner på ett fik istället för hemma!


Ha lika kul som oss när vi är ute!


Kommentarer
Postat av: lovisa

stora blöta pussen på oss!

2009-10-14 @ 13:49:23
Postat av: vickan

hahaha du har roliga inlägg du!!!!! det gillar vi

2009-10-14 @ 14:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0