It's far to early in the morning..

Klockan är hela 10:18. Varför är jag uppe? Detta än nowdays mina bästa sovtimmar.. Men men allt har en anledning I guess, eller är det inte så gud?

Hur som hellst så stack jag till Ånn för ungefär två veckor sen. Vilken resa alltså! Eller jaa resan dit är inget märkvärdigt, 12h i en bil bara. Men sen när man väl är framme! De mörka fjällen och den ljusgröna skogen. Alla blommor i alla färger. Små slingriga grusvägar, myrar och mylta. Ånnsjön måste vara den vackraste platsen på jorden. Den ligger där så fridfullt och lämnar klara spegelbilder från fjällen och skogen. Det var inte ens mycket mygg där nu! Bättre kan det inte bli!
Så vad gjorde vi där uppe mer än att bara beundra den vackra naturen?
Framförallt tog vi det rätt lungt, fixade med huset och så, men vi passade även på att klappa renar, bada massor, ro i sjön, upptäcka ödeöar och ödehus, festa loss i Åre och bada jaccuzzi. 
Skulle lätt kunnat stanna en vecka till! (Bilder kommer, men inte nu.)

Kanske borde jag gå och lägga mig, det hade varit najs! BTW Jag såg Harry Potter filmen igår, Halvblodsprinsen. SHIT va bra den va!! Bästa filmen helt klart! Den följde boken bra också, fast att vissa saker inte stämde. Saken är den att det gör INGENTING, sålänge de inte ändrar och fufflar med karaktärenas personlighet så får de gärna flyta ut från originalet litegrann.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jaa eller hur den senaste Harry Potter filmen var bäst! :)

2009-08-16 @ 19:36:19
URL: http://citronrosalime.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Kärleken till Ånn är oförklarlig!

2009-08-18 @ 17:48:33
Postat av: Camilla

Jaa verkligen Löve it!

2009-08-18 @ 20:34:21
URL: http://camillacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0