ALVAR

Asså hej Göteborg och världen. Jag tänker bara säga att den här staden är DÖD typ. Det händer ju ingenting här.
Det är Därför jag tar saken i egna händer och har party på MITT rum på kvällarna. Det här var andra dagen "svartklubbCamilla" hade öppet och det STRÖMMAR in gäster. Det bjuds på hög hits for kids musik och häftig disco belysning. Sen är det bara att ravea loss. Stället har redan en del stammisar, Viktoria, Nathalie, Ada och Ziggy är några av dem.
Fortsätter det i sån här blommande fart så kommer nog stället ha öppet ett bra tag till.
Mitt måtto är: Har man ett problem får man lösa det!

Tack för en underbar kväll damer och herrar, tackar tackar!

Kommentarer
Postat av: Ada

muuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... uppmärksamhet vill jag ha!

2009-07-31 @ 16:16:14
URL: http://adaelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0