Hemliga planer

Imorgon ska jag åka till biblioteket. Jag ska ta med en fet, tom väska och ett lånekort/ pass beroende på vad jag hittar. Sen ska jag låna några fetingböcker. Jag ska även ta med papper och penna och anteckna en del från den där stora boken som man inte får låna hem. Sen ska jag sätta mig och plugga. Om djunglens hemligheter och de glömda människorna.
Sen ska jag ringa några samtal, min farfar, skolan (eller det kanske inte svarar någon där nu..), Börje kanske och den där gynekologen i Motala. Sen ska jag skriva en början på ett manus.
Sen ska jag maila och skriva grunder till stipendie ansökningar.

Jag drömmer stort och i höst ska jag ut på äventyr!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej jag är avundsjuk.

2009-07-28 @ 14:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0