Mjaaaooo

Jag läste precis Louises blogg. Den va väldigt glad tyckte jag så jag blev litte pepp på att skriva. Citronrosalime.blogg.se heter den för er som blev supernyfikna nu!
Idag har jag spenderat morgonen med desperet hosewifes och en pizza tillsammans med mamma. Sen åkte vi in till stan en sväng. Där va det tråkigt, eftersom jag e pank och det var så mycket folk.
Sen åkte vi hem, fixade mig lite, gick till vagnen, åkte in till stan igen! Fikade på Franks med Louise. Vi hade massor att ta igen nu eftersom vi inte setts på hela sommaren. Sen när jag kom hem satt Joel och väntatde ivrigt på att få baka med mig. Så vi bakade bröd. MIKKET NAJS!

Imorgon planerar jag ännu mera nybakat bröd och desperate hosewifes som morgonritual! Mmmmums!

ÅH dags för en lista

Måste-göras-mer-under-sommaren-listan
  • FESTA
  • Lukta på blommor..
  • Träffa Emelie, Nathalie (var håller människan hus hela tiden?) Ada, Elin, Louise, Philip (oj den här punkten kan bli lång, så vi stoppar där)
  • Bada
  • Åka till Öland
  • Åka till Ånn
  • Åta glass
  • Shoppa lite?
  • JOBBA.... ? ...!!!
  • Bli frisk!!
  • Ha MASSA KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0