Den försvunna bananen.

Idag har det  varit galet speedat. Morgonen började för tidigt, jag skulle jobba. Åt frukost på jobbet, började ta folk i kassan (shit vilken peddomening det där hade kunnat bli.. Eller är jag bara trött?). Stress. Sen vart det lugnt. Sen lämnade de andra mig HELT själv i resturangen. Det är liksom min andra dag som jag jobbar där påriktigt. SKITläskigt!! Jag typ skakade och hoppades på att det inte skulle komma några kunder: tänk om de beställade fisk typ. Då skulle jag få ställa mig och steka fisk, som skulle vara värd 65kr! ALDRIG att jag skulle klara det! Så skulle jag få skära en citron och hälla sås utan att det rann på kanterna. Sen skulle jag få ta betalt med säkert en tusenlapp och så skulle växeln vara slut.
Som ni förstår var jag livrädd, kanske låter lite enormt töntigt, men seriöst vi snackar inte en prylbutik, vi snackar en RESTURANG och en "andra-dagen-på-jobbet-kock-servitris-kassör".
Hur som hellst så kom det kunder. Gissa vad, jag klarade det GALANT! Ingen beställade fisk, alla ville ha pyttipanna. Då va det bara för mig att steka ägg. Och vem är inte GRYMM på att steka ägg om inte jag????

22:22 ÖNSKA!

Efter jobbet lekte jag och Joel jage. Han är som vanligt VÄRLDENS sötaste. Jag är helt kär, förutom att han är min "lillebror". Vi är trots allt inte släkt, om några år då jävlar. Jag har en känsla av att lamkötts-smaken ligger i mina gener ;)!

Sen stack jag och tjejerna till havet. Vi kvällsbadade och det va skitvarmt! Vikotira hade bakat en asgod kaka och dom hade köppt jordgubbar. Vi låg på våra handukar och skvallrade i den heta kvällssolen.
Jag har världens mysigaste vänner.

Sen kom jag hem igen, hur pigg som hellst. Då drog jag in Joel på mitt rum och gjorde en makeover på honom. Min hatt och ett trähalsband. Sikken het surfarkille!
Jag tänkte ut att det ska bli min nya grej här på bloggen "Dagens outfit bilder" på tioåriga pojkar. Min blogg kommer bli störst i världen.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0