Småland is the shit!

Orkar jag ens skriva allt nu? Jag är så trött så jag kanske ger upp efter ett litet tag. Men för attt göra det hela lite tydligt så ska jag fylla i med några av de få bilder jag har!

I lördags åkte vi till Aneby för att fira Philips student. "Från tomte till snille!" som vi säger det! GRATTIS!


Studentfirandet på skolan i Tranås var betydligt lugnare än de som jag har sett här i GBG. Men jag va ju iof inte med på studentfesten. Hoppas att det var drag där!

Efter att ha ätit studentmiddag och firat Philip så åkte jag, Jessica och Lovisa vidare till pappa. Vi degade en stund sen stack vi ut och åt middag på piren. Pappa träffade en kompis och vi gick med dem till krogen. Ganska galet va hela grejjen, vakterna visste att jag och Lollo va under 18 så dem höll koll på oss. En vakt kom fram och smakade på Lovisas Fanta, haha. Men nej vi spetsade inte vår Fanta..
Sen träffade vi SAMMA smålänningar som sist, helt slumpmässigt! Ödet?
Vi hängde med dem hela kvällen, dansade tills stället stängde. Då skulle vi på efterfest hos pappa men han tappade sin nyckel så vi fick dra till Limon ist.
Där satt vi 6 ungdomar i limosinen hela natten. Crazy!

(Hittade inga bra bilder och jag mitt nöt glömde såklart min kamera hemma)
Natten i limosienen var som en halvdålig realityshow typ, "6 ungdomar instängda i en limosin, kärlek, intriger, lögner och öhh nått mer som låter bra (kan inte komma på nått)... För mer skvaller därifrån rekomenderar jag stark att ni kollar på facebook, på bilderna. Det finns en del avslöjande kommentarer under ;)
Men det va naaaaajs iaf!

Kommentarer
Postat av: LoviSA

hahahahaha, kollar man fejjan vet man fan allt sen;)

2009-06-18 @ 08:22:10
URL: http://lojcan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0