Tre flickor fångade i ett nät!

Igår va jag, Lovis och Elvin i farten igen. Vi skulle på bio. Jag försökte TVINGA med dem på den nya Tim Burton filmen, Coroline och spegelns hemlighet eller va den heter. När jag typ hade lyckats så hade Elin glömt/tappat sina pengar. Så vi gick och fikade. Jag la inte minder en FEMTIO kronor på en macka. Pengarna kom direkt från min "Hej-jag-ska-köpa-inlines-och-bli-en-aktiv-liten-flicka-KASSA".
Sen sprang vi runt sådär som bara vi är bra på att göra. Tog bussar och vagnar lite överallt. Sen hittade vi ett mysigt spinelnät som vi fastnade i. Där låg vi och skvallrade och åt upp Elvin choklad. Mycket mys!



Kvällen slutade olyckligt då spindeln kom!^^

Kommentarer
Postat av: JESSICA

UNDERBARA BILDER!!

2009-05-24 @ 23:16:00
URL: http://tyderdet.blogg.se/
Postat av: nathalie muff

ååh ser kul ut där i nätet:) bra att du hade en mysig kväll:) pussar och kramar på dig camilla !

2009-05-24 @ 23:43:31
Postat av: Clara

DU SKOJAR D: ÄR DET EN TIM BURTON FILM!?!?!??!?!?!? ÅÅÅH HERREGUD JAG MÅSTE SE DEN !!!

2009-05-28 @ 16:43:56
URL: http://claracorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0