Äckelpäckel

Jag är så trött på skolan just nu. Jag orkar inte. Det är galet mycket på G och man blir pressad som mellan trånga väggar.
Jag har ägnat hela dagen åt att skriva en äcklig debattartikel. När jag var hyfsat klar och ville ha lite feedback så ber jag mamma läsa igenom den. Hon sa att den va "tråkig, svensk, förutsägbar och kunde nog få ett G".
Hehe precis vad jag ville höra.. Inte precis. Så himla elakt. Så dålig kan den väll inte vara. USH jag orkar inte!!
Nu är jag på extremt dåligt humör. Har ingen lust att göra nått alls. Ska nog bränna upp min debattartikel och kanske min Tyskabok på köpet.
Sen att det kommer hur mycket som hellst i skolan denhär veckan, plus att jag verkligen måste ligga i och skaffa jobb, plus att jag är helt pank och allmänt stressad över allt gör inte att jag blir mycket gladare.
USH jag vill få feber hela den här veckan så att jag bara måste ligga i sängen. Till helgen. Då blir jag frisk igen och då blir det fest och askul! Sen blir det jullov och ännumera fest.
Sen åker jag och Lovisa till Costa Rica och spenderar våra dagar i den varma regnskogen, våra nätter ute på krokodiljakt, våra förmiddagar på stranden, våra eftermiddagar bland indianer, våra middagar med färska annanaser.
Så löser sig allt med pengarna och boendet och hela grejen.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: emelie

kommer aldrig glömma när din mamma dissade min engelskaartikel!

2009-11-17 @ 12:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0