Allt kanske inte är helt sant som står i min blogg, men det mesta!

Igår var det myskväll med Elin och Louise som gällde. Vi bakade ännu en helt perfekt kladdkaka. Så filmade vi massa med Louises coola filmkamera. Så lyckades Elin börja blöda näsblod såklart, efter att ha varit i en närstrid med mig. Hon är klen den flickan!
Sen tittade vi på "the reader", inte den bästa filmen jag sett kanske. Jag gillar filmidén men tycker att sammanhanget var fel. Hela andravärldskriget grejen passade liksom inte in. Som blivande regissör kan jag ju säga att jag skulle gjort filmen mycket bättre! ;)

Haha hittade en lite rolig bild på oss tre. Me like. Men han där duden är nått blogglasarfan till mig som blev överlycklig över att få va med på samma bild som jag. Han kommer väll typ dö av lycka nu när bilden publiceras på MIN blogg.
Stackars kille.

Aja ha det gött! PUSS

Kommentarer
Postat av: Louise

Myskväll var det! Haha gillar bilden :P

2009-11-08 @ 13:21:50
Postat av: Anonym

gud vad kul lis kan ha det med dom filmerna vi spelade in, ja mena om hon typ är arg eller nått på oss nån gång så har hon ju värsta makten. Vad skulle vi ta oss till om hon exempel la ut dom på fejjan?! haha jag tänker speciellt på en film som filmades genom en kattlucka;P

2009-11-08 @ 21:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0