Älskade listor

Dags för det jag gillar mest efter choklad: LISTA
Då frågar vi oss alla; vad ska dagens lista handla om?

Ärligt talat vet jag inte riktigt heller. Kanske nått bra, nått dåligt, nått spännande, nått ointressant, nått äckligt? Hmm..
Nej nu kände jag att jag fick värsta kraven på vad detta skulle vara för lista. Så det får bara bli en vanlig lista som jag gillar allra mest.

Bra saker idag:

  • Min säng imorse, så himla mjuk!
  • Svenska mässan med mamma och Jessica, inte så jättekul mässa kanske men det var ändå kul att gå runt där av nån anledning.
  • God middag, lite lördagsfin sådär!
  • Fika med Cecilia, typ fem timmar oavbrutet prat!
  • Emelie skrev hej på msn, haha det va ett bra avslut på en bra dag kände jag!
  • Vi ska nog inte bo i Alingsås så länge, eftersom mammas jobb flyttar till göteborg. (Fick veta detta igår typ men ändå, det är bra idag med!)
  • Vi har fått sålt huset för ett bra pris, vilket gör att min mamma känner sig rik!
  • Att min mamma känner sig rik innan jul!!

Bara för att spexa upp min blogg lite så tar vi en Jag stör mig på-lista också:

  • Systrar som tar från ens sparpengar och försvarar sig med "jag tog inte så mycket"!
  • Att det gör ont i ryggen när man sitter vid datorn.
  • TRÅKIGA människor!!!
  • Mina armar som kliar.
  • Sånna som slutar svara på sms!
  • När man blir andrahands prioriterad.
  • Falska förhoppningar!
  • Att jag inte har någon kamera!


Kommentarer
Postat av: emelie

jag skrev inte hej, jag skrev mycket mer kärleksfullt än sådär,sådeså! vi måste ses snart för jag saknar diiig, och nu kom jag på att vi ses imorgon på draman :D

2009-11-08 @ 19:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0