Beroende and I like it..

Nu pratar de om sockerberoende på radion. Jag känner mig ganska träffad. Jag är verkligen beroende av socker! Jag behöver socker varje dag, annars blir jag typ galen. Eller jag blir helt nere och trött, det ända som hjälper då är att träna riktigt hårt, då blir jag ossugen på socker igen. De snackar om att sockerberoendet skulle vara farlig.. Fast den ända faran jag ser är väll typ att bli tjock. Fast man kan ju få diabetes också..

Jag har försökt att bli av med mitt beroende men det liksom fungerar inte. Jag lurar mig själv, dricker ett paket juice istället. Sen hittar jag alltid på anledningar till att ge mig socker igen "Nu var jag duktig" "Nu är det fredag" osv. Vem känner inte igen sig själv i det här egentligen? Åtminstone lite..
Aja jag är verkligen inte depprimerad eller fet så antagligen kan jag äta mitt socker och bara få leva lycklig. Just nu känner jag iallafall inte för att go clean.. (just den resan skulle göra min sockerlängtande kropp helt depprimerad)

SLUTTJATAT om det, ifall ni inte vill kommentera vill säga.

Idag är det dags att bara räkna matte och sen räkna matte, skriva ett formelblad och lösa lite mattetal. Sen ska jag fixa med engelska arbetet. KUL.

Men över till något roligare. EMELIE 17år!!!! WOHOOO!
GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! 
Min snyggvard börjar bli en stor brud!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0