Asså du kan ju bara typ dra om du inte gillar va du läser WHHAAAT

Nu har jag tänkt ut mina ultimata DISSAR, lyssna och lär:

"Du är så bra, för du ger mig inspiration om hur jag ska klä mig på Halloween, det blir inte så svårt heller, bara jag får låna din peruk!"

"Skaffa ett eget gymm, vi på mitt gymm är för biffiga för dig OCH mitt marsvin har ett ASCOOLT namn och du ska ta tillbaka det där du sa till mig på Lunarstorm!"

"Ja du stör IGEN!" (till hon på spotify)

"SPEGEL" (så gör man sådär med händerna så studsar kommentaren tillbaka)

"Du kan ju stå bakom nån annan när du dansar afropowerdance för annars kommer jag bara fortsätta sabba din takt!"

"Även om du är snygg så har jag fortfarande överläge för jag är iallafall inte norsk!"

Och den bästa av dem alla, är helt enkelt att avnjuta tystnaden och sen bara brista ut i: "MOHAHAHAHAAHAHAHA"

Så det är bara att ta till er och lära när dissarkungen e på G!

Kommentarer
Postat av: vickan

jag diggade dissen där man pratade om marsvin och lunarstorm mest!

2009-10-28 @ 17:48:47
Postat av: Camilla den coola

Jo den fungerar garanterat på ALLA!!

2009-10-29 @ 12:56:36
URL: http://camillacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0