Dagen efter..

Aningen illamåeende?
Svar: JA.
Aningen trött?
Svar: JA.
Aningen pepp på livet?
Svar: JA.


Det var en rolig kväll igår! Förfest på mitt rum som bestod av att sitta och spegla sig i typ två timmar och fundera på vad vi skulle göra med Joakims kanelbulle som han inte ville ha. (Mamma fick den).
Sen åkte vi in till stan. En asläskig brud försökte sälja knark till oss på spårvagnen!!
Inne på Parken va det helt dött när vi kom, det va typ nån komiker som stod och bablade. Efter ett tag drog festen igång och då var det röj!
Det suger att jag inte har någon kamera för det hade nog blivit en hel del roliga bilder! Men som tur är finns det vimmelfotografer.  Har ingen aning om vem bruden till vänster är, haha. Annars ser ni ju att jag, Jocke och Vickan va på topp. Hahaha eller så är det det som inte syns..
Well well.
Nu äter jag nudlar MUMS. Idag ska jag:

  • Städa ur skafferiet
  • Gå på shoppingdate med Nathalie, Elin och Ingela
  • Hämta Philip
  • Äta middag med familjen (hemma, inte coolare än så)
  • Gå på bio
  • Ha en j__ligt bra dag!! WOHOOO

Kommentarer
Postat av: wiiiiiiiiiii

festaaaaaaaaaaaaaa

2009-10-29 @ 18:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0