For whatever that means

And so I cry sometimes when I lay in my bed just to get it all out, whats in my head.


Ikväll var jag på maskerad. ASNJÌCE!
Jag var då kvällens träskalle. TrädCamilla. Jo jag gillade min outfit. Förhoppningsvis kommer det bilder! Jag har ju ingen kamera eftersom min är trasig. Kvällen bjöd på taccos, dans och skratt. Precis sådär som det ska vara! Det var kul för alla var så bra utklädda!
Dock lämnade jag partyt lite tidigt, men jag var väldigt trött plus att jag fick skjuts. Jag tyckte att det var lite långt hem trots allt.
Väl hemma möts jag av en bitchig syster, typiskt henne att vara otacksam när man offrar sin sköna säng och allt bara för att hon ska ha massa kompisar hemma..
Sen ere inga Mando fans inne på fejjan som kan rätta mig för jag skrev 1965 när det ska vara 54... Suck. Alla sover. Jag har iallafall lyckats få ut alla löv ur håret nu, så jag kan la också sova.
Jag älskar maskerader!! WOHO

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0