Todiloo

TJA!
Nu är jag sådär uttråkad igen. Liksom tagad fast helt död.
Igår var jag på Inglourious Basterds med Elwin och alla hennes mates + Nathalie + syster + kusin. En hel biorad med folk typ. Filmen var verkligen oväntad, men den va bra. Jag gillade den bisarra humorn typ. Fast det känns som att jag skulle ha skrattat ännu mer om jag var kille. Plus att det var massa blodscener, vilket jag tycker är väldigt onödigt. Eftersom jag alltid blundar när det blir för sliskigt med blod och inälvor och sådant och så betalar jag ju för att titta på filmen! Då är det ju jätteonödigt med blod, rena pengarslöseriet!!

Idag har jag sprungit runt lite på stan med millitärmannen och sen sprungit runt ännu mer på stan med Patten.
Men nu över till något roligare:
GRATTIS VIKTORIA!!
Inte bara grattis för att hon är min bästa bloggläsare nr 1 utan också ett stort grattis på 17års dagen!!
Denhär dagen ska firas med middag på en resturang med brudarna, för Vikys del Lars Winnerbäck (jag ska inte med utan ska hem och städa..) sen ska vi ut på krogen och fira loss!
Wohoooo!
Så det ska jag längta efter när jag slocknar inatt. See ya guys! 


Kommentarer
Postat av: Emelie

räknas inte jag? :(

2009-10-31 @ 10:29:21
Postat av: vicki

det kommer bli riktigt jävla kul idag :DD:DD RÖJJ

2009-10-31 @ 15:24:58
Postat av: elwin

Jag är också en väldigt trogen läsare faktiskt! Även om du aldrig uppdaterar! Ha en as läskig kväll min äckliga lilla håriga spindel! Moahahah

puss

2009-10-31 @ 17:04:55
URL: http://ellelovelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0