Och jag undrar, när jag sjunger tillsammans med dig..

Jag går med dig så att du är trygg i mörket, jag ger dig min jacka, jag ger dig mitt hjärta.

Mmmh hur gulligt är inte det? Tolken Camilla har åter varit framme, dubbat ur låten Heartbeat med Scouting for Girls.

Jag tänkte bjuda på lite finfina bilder från helgen. Ifall ni mot förmodan skulle ha missat dem. Eller nej rättare sagt: "Man kan aldrig få för mycket av det goda!"







Mums på oss!

I måndags var jag med David, vi lagade asgod thaimat och kollade på film. Det va kul! Vi kollade på Donnie Darko, väldigt förvrrande film!! Men den var bra.
Igår vaknade jag lite försent och kom på att choklad hemma hos Nathalie var mycket roligare än naturkunskap. Sen va jag asduktig och gick på ett MRL-pass på gymmet. Hur jobbigt som hellst!!
Den perfekta avslutningen på en perfekt dag var bio med Emelie. Vi såg "Flickan som lekte med elden". Mycket bra! Jag gillar de där filmerna, de liknar boken jättemycket också! BRA!

Idag ska jag på extramatten i skolan, sen ska jag shoppa slut mina pengar, tror jag.. Eller nått.
PUSS
P.S Ni kan ju försöka gissa vilken låt rubriken är, mohahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0