Gillar 2an!

En HEL skolvecka har gått och jag sitter här ikväll helt levande! Jag till och med längtar lite tills måndag. Min klass verkar helskön. Massa flummiga flickor :) I like!
Veckan har bjudit på en hel del skratt, nya kurser och massa feta goda saker! Retoriken och psykologin är kurser som jag ser extra mycket fram mot.

Idag efter skolan spenderade jag några timmar med att irritera min syster. Det känns som att mitt gymmande har gett resulltat för jag kunde slänga runt med henne som en liten boll i köket. Det hela resullterade att jag nu har ett bitmärke på armen.
Sen bakade jag världens minsta kladdkaka, tog med den till Ada. Sen avnjöt vi kvällen tillsammans med Emelie och massa allsång. Efter en sån kväll mår man som en prins :)

Hösten kommer inte bara med en ny klädkollektion, nya kompisar och regn. Utan för vissa innebär hösten också en liten knöl som sätter sig på handleden. Den knölen växer sakta och hela handleden gör riktigt ont. Nu sitter jag här med min "höstknöl", har tagit en Ipren, men det tycks inte hjälpa.. Ajajajajajjjjj

Jag måste gymma hela tiden för vi renoverar vårat badrum och då har vi ingen dusch hemma så jag duschar där.. Så imorgon blir det en workout (igen!) sen blir det fest hos Joel på kvällen. Nått att se framemot när jag somnar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0