KÄRingÖn

HEEj! Nu är jag hemma igen!
Hade en supenajs helg verkligen! I Fredags kväll vände vi uppochner på Pattens grandpärons källare. Vi rökte vattenpipa och myste till hög musik och kortspelande. Klockan två deckade jag. 
Nästa morgon vaknade jag utan både Hubert och smink, chockad? JA! Ledsen? NEJ! 

Nathalies farfar hade satt ihop en femkamp åt oss som vi ägnade hela dagen åt. Vi spelade boll, inte min stakaste gren. Men fotbollen däremot, haha där spöade jag dem allt! Sen spelade vi minigolf, vilket inte eller var min älsklingsgren. Emelie vann den spännande tuneringen.

Sen badade vi på i livräddarnas träningspool. ASCOOL! Det fanns en hellikopter där inne, man kunde sätta på strömmar i vattnet och klättra i fiskenät. Plus att vattnet va asdjupt! Det var riktigt häftigt och vi gick loss som små apor där inne!

Sen va vi ett gäng riktigt trötta brudar som ägnade oss åt att tjafsa om allt mellan himmel och jord. T.ex. Hur man skulle hyvla osten med den konstiga hyveln, vem det var som fes hela tiden, hur vi skulle få plats alla i en säng så att alla såg tvn...
Mitt uppe i allt detta kommer Nathalies farmor in och säger att det är prisuttdelning på gång. Så vi går ut i köket och möts av champange, priser och medaljer. SÅ otroligt gulliga är farmor och farfar! (Från och med nu kallar vi dem för farmor och farfar, Patten kan inte ha dedär drömmfarföräldrarna för sig själv!)

Imorse åkte vi hem tidigt. Mums på denhär helgen :D

Kommentarer
Postat av: VICKAN

"vem det var som fes hela tiden" HAHAHAHA JAG SKRATTAR SÅ JAG FÅR ONT I MAGEN!!!

2009-09-28 @ 20:45:31
Postat av: elwi;)

åh låter jätte nice ju!

2009-09-29 @ 23:14:04
URL: http://ellelovelin.blogg.se/
Postat av: anonym

jag tror att emelie la några smygfisar;)

2009-09-30 @ 10:30:07
Postat av: Camilla

Hahahhaah vem är det som ger anonyma spekulationer? :P

2009-09-30 @ 10:33:00
URL: http://camillacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0