KOm ihåg mig då!!

HEEJ !! Jag vet att jag SUGER på att uppdatera men jag har så många krav på mig själv. Nu har jag fått mitt dagliga intag av socker och DH så nu lär jag ju klara det. Bra musik spelas som ni brainy people lyckades gissa när ni läste min rubrik!
Tiden verkligen RUSAR förbi. Dåliga och bra saker blandas i en stor hurrikanmix som leder till tårfyllda skratt, konstiga drömmar och träningsverk. Skola, gymm, seperationer, vänner, o-vänner (?) allt bara swischar och egentligen hinner man tänka på allt och inget.

Förra helgen va allt riktigt chill, jag och Patten hade en mysig kväll men chokladsås och känsloblottanden. På lördagen hade jag, Sara, Matida och Cecilia en mysig kväll. Chokladsås och skvaller bjöds det på. Det är så härligt när det är härligt :D

Denna helgen var förra helgens motsats. Eller den va också härlig, men framförallt va det party!! Jag, Vickan och Nathalie växte på oss några år och gick till Bullevard. Där shakade vi hela kvällen. Ärligt talat ger jag nog inte det stället en 5a. De e lite för stort där, tror jag. Eller jag venne men jag hoppas på att hitta mer röjiga ställen när jag är gamal nog ;)

Sen blev det lördag. Dags att överlista vakterna igen. Guess what, jag behövde inte ens legga. (STOLT!) Hehe. Jag, Jessica och Lovisa rockade loss rejält och tyvärr tyckte inte Philip att de va lika kul så han åkte hem :(. Men jag hade askul iallafall. Dansade och shakade hela natten igen.

Det bästa ÄR: det roliga är INTE slut!! Nej imorgon blir det pokerkväll hos mig med lite brudar från klassen och till helgen bär det av till käringön :D WOHHHOOO


Lite bilder från förfesten hos Patten.

HEJDÅ!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Woho, Camilla bloggar me like :D

2009-09-23 @ 10:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0