Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag, även känd som Cindys födelsedag. (Hoppas att hennes nya ägare tar hand om henne och firar ordentlig!!)
Jag och mamma har firat dagen med att gå en runda i Alingsås och käkat thaimat. Sen har vi storstädat också. Jag och Nathalie hade vårat egna firande inatt.. Grr! Nej kankse inga Grr direkt, vi scrapbookade kort till våra kära (hennes pojkvän och min mamma). Det va mys! 
Nu ska jag snart bege mig till pendeln för att ta mig in till stan. Där ska jag gå på bio med mina ISGYbrudar, sexi, depressed singleladies ;). Vi ska se Valentine´s day. Inte för jag tror att den är bra men mest för att vi vill vara med varandra på alla hjärtans dag liksom!
Sen ska vi kvällsfika och kl halv tolv inatt går min buss mot JKPG.
Det bäst är att pappa bokade våra biljetter till KANARIEÖARNA igår. Så efter sex dagar som artonåring åker jag till SOLEN!!

Extra mycket kärlek till er som läser min blogg idag! (Mohhahaha)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ps. du sa att du skulle träffa mig på alla hjärtans dag, men jag kom på att du ljög för mig :O

2010-02-14 @ 17:39:43
Postat av: Lis

Vill ha update frånkanarieöarna!

2010-03-18 @ 22:22:02
URL: http://citronrosalime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0