Belive it or not

Japp, jag skriver IGEN. Kan likosm inte lägga ner bloggen. Även om jag suger på att blogga. Men jag känner för att berätta lite om mitt liv igen!
Okej att känslorna åker bergochdalbanor och man aldrig riktig vet vad man känner kring saker, men jag har iallafall insett att saker blir bättre nu!
Då tänker ni som läser min blogg "jaha förra inlägget heter roliga tider..." men det jag menar är att jag har flyttat och massa, så även om jag inte är någon "bloggdeppare" så är livet inte alltid helt lätt men vet jag att saker blir bättre nu!
Skolan är flummig och superkul. Betygen och proven kanske inte är det bästa, men varje kort rast, varje håltimma och trött bambastund är det bästa! Jag har ett dreamteam, även kallat järngänget som jag ägnar min tid att flumma med! Vi pratar mest om att duscha, diska, fiska och tävlar om vem som kan äta ris snabbast but I just love it!
Sen har jag mina bräckebrudar som alltid finns där och alltid har gjort. Vad vore livet utan er? Jag skulle inte ha några bilder på min dator iallafall.. Vi har faktiskt måndagsfikat två veckor i rad nu (eller nästan alla på samma gång), det kanske ska bli en ny tradition?

Louise ska åka till London och hetta upp lite inför våran resa i vår. Det är bara 75 dagar kvar nu!! HiHIHIH! Medan Lousie ska hetta upp London ska jag och Elin hetta upp Alingsås. Något som man aldrig tröttnar på.. he he.. (not yet anyway!)

I Veckan bär det av till JKPG, där ska det jobbas stenhårt. Ska slå säljrekord och tjärna ASmycket pengar. Pengar ska ALDRIG mer vara ett problem för mig. MOahah. Jag ska spendera tiden med min syster och min mycket saknade kusin Lovisa. Vi har inte setts sen julas?! Hon har hunnit med Hawaii och massa skola och fester och vi har inte snackat en enda gång!? Fatta att vi har SKVALLER på G!!

IMORGON ÄR DET FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0