I still wish you the best with a fuck you




Jag är ÄCKLIGT skoltrött!! Åhhhh jobbiga jobbiga jobbiga jobbiga. Dessutom är jag oväntat pank, upptäckte en räkning idag på 1.3 till MIG som JAG ska betala.. YEY!
Men ljuset i tunneln finns där. Imorgon drar jag och bräckebrudarna till Käringön!
MYS, NUTELLA, SKVALLER, FEST (eller aa Alkohol however!), MYS, MINA GOS <3

Bilden får demostera hur gangsta jag känner mig som äter oboygägga och kollar på Paradise Hotel istället för att plugga. (Och NEJ min rubrik är inte tillägnad typ lärare och sånt hihiihihiiii)


Kommentarer
Postat av: JESSICA

Gud vad snygg du är och snygg bild! Vil ha ditt hår ju!! PUSS

2010-10-22 @ 17:45:42
URL: http://withjess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0