Mörkgömme och sånt

Mongobilden på oss på festen hos Adisen igår!

Trött, fethudad, hungrig och seg! Så sitter jag framför datorn just nu. Låter sexigt huuh?
Jomen igår va det en heldag serrni. Först kom lille söte Joel som förhoppningsvis ska bli min "lillebror". Vi spelade kubb hela familjen.
Sen åkte jag direkt in till trädgårn och myste med Adisen och flera för att fira Charlottes födelsedag som är IDAG! GRATTIS CHARLOTTE!
Sen va det lite småparty hos Adiseeen. Därifrån e mongobilden på oss :D Rolig kväll!
Det galnaste var att Michael från min lågstadieklass var där, att vi lekte mörkegömme och att Michaels kompis berätta hemska spökhsitorier om att tre undgommar från Jättestenskolan skulle dö lika tragiskt som hans farfar gjorde. Jag säger bara Balder, Hakim och Nimo -Kolla inte bakom er!
Och att vi träffade mr livslevande Igelkott på vägen hem, och att JAG klappade den. UTAN ATT STICKA MIG!?!Vi klappade mr igelkott!


Såklart somnade jag för sent, vaknade för tidigt och jobbade för länge. Det är därför jag e så sexig som jag e just nu..


Det var första dagen på mitt nya jobb idag. Ska jobba på en vägkrog i Ale. Det kommer nog bli askul! Jag ska typ laga mat, stå i kassan och diska och sånt där. 
Idag var det en chil dag. Vi satt typ bara och drack kaffe och lyssnade på Evas (min chef) galna historier. Hon är verkligen en stålkvinna! Berättar helt galna historier om maffiabossar och knarkare som hon har bråkat med och överlistat. Coolingkvinnan I say, speciellt när hon övergår till att berätta om alla hennes små gulliga ulliga djur och barn som hon har hemma! 
Sån ska jag också bli när jag blir stor, eller lite sån iaf.


Kommentarer
Postat av: vickan

hihi ja de va en kul kvel

2009-04-19 @ 19:28:11
Postat av: Jessica

dööh en jävel på att uppdatera det är du inte! Men jag älskar dig ändå!

2009-04-20 @ 20:42:15
URL: http://tyderdet.blogg.se/
Postat av: Nathalieeen

hihi var igelkotten mjuk? jag har aldrig tagit i en?:D

2009-05-08 @ 11:08:33
URL: http://camillacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0