Drömmer om nått fint

Inatt hade jag världens bästa dröm! Jag drömde att jag, Jessica, Lovisa, mamma och moster var uppe i Ånn. Vi satt och disskuterade hur många kakor jag hade ätit (det var bara en jag lovar!!). Sen skulle Mando Diao spela live i våran trädgård. Jag och Jessica gick såklart ut och ställde oss på bästa platsen så att vi såg snyggingarna ordentligt. Hela byns befolkning var också där och kollade. Mando Diao var jättebra men inte lika glada och galna som på Hultsfred. Jag och Jessica konstaterade detta och sa att det nog berodde på att det bara var medelåldersmän i publiken och inga unga tjejer. Då började vi jubla och headbanga. Sångaren fick syn på oss han blinkade till mig :D.  Då sa jag till Jessica "Vi springer fram och kramar dem!". Jessica tvekade först men sen sa hon "Okej!". Vi sprang fram till snyggingarna i Mando Diao fick en kram av vardera medlem utom trummisen för han var blyg sa han, vi fick trummpinnar av honom istället.

Sen vaknade jag med ett leende på läpparna. Underbara dröm!

Igårkväll var jättemysig BTW. Vi spelade spel och åt jordgubbar och choklad hos Viky. En del saning och konka-spel utsatte vissa för lite hemskheter med, hehe. Sen satt jag och Natti uppe och tecknade hela natten. Mycket kul!
Idag åkte vi på en liten tripp till Aneby, åt god mat, nya zeelänskt godis, skvallrade med Lovisa och hämtade hem den gråa feta katten! Happy face!
Nu ska jag sova och tagga inför min andra skoldag denna hösten.
Puss och kram :)

Sommarbild- hehe

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kollade inte jag på mandop, jag kommer ALDRIG glömma att jag bara försvann i din dröm sådär :(

2009-08-30 @ 23:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0