Här är jag!

Jag fick faktiskt klagomål av en läsare idag, jag uppdaterar inte min blogg tillräckligt ofta! Vilket uppvaknande! Det har ju hänt massa kul sen jag skrev sist! Jag har blandannat chillat loss på Elins land vilket var mer än bara najs!
Jag tycker dock att halva det roliga med att skriva försvinner när man inte har några bilder, så Elin får langa picsen så kommer de upp hit sen (en hel del skönheter vill jag lova)!

IDAG var första skoldagen. Jag va JÄTTENERVÖS, fick skriva långa listor till mig själv igår om hur allt skulle lösa sig (låter lite konstigt kanske, men det är bra för personlig utveckling ;). Listorna verkade hur som helst hjälpa för jag fick en toppendag! Det känns riktigt kul att komma igång igen. Man glömmer nästan hur najsiga folket på ISGY är när man inte träffar dem på länge. Jag gillar min skola! Det ska bli spännande att snoka lite närmare på alla halvnya/nya människor! MOHAHAHahaha
Nu sitter jag och väntar på min segaste vän Nathalie som ska joina mig och Jerran och kolla på en tjejfilm och äta turkiskpepparöra. MUMS! Kan hon inte komma snart?,..


Kommentarer
Postat av: Anonym

bilder är på g ;P

2009-08-28 @ 19:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0