Vad händer ikväll?

Nu sitter jag här nyshoppad och glad, och funderar på: Vad händer ikväll?
Senare ska jag träffa mitt gäng tjejer som är laddade som små pistoler. Problemet är bara att vi är SMÅ. Inte kommer vi in någonstans.. BLÄÄ för det.
En hemmafest för bara oss går alltid hem, det blir alltid nån galen sväng på det hela. Men ikväll är jag liksom taggad för att träffa massa folk och bara röja. Det hade varit så himla kul!
Eller så kör vi på en sån där "hög musik-baka massabullar-kolla film-kväll". Sånna e också najs..
Eller gå på bio.. Men det är dyrt! Jag är faktiskt mycket pank plus att jag ligget back. Detta kommer dock lösa sig när jag får min lön (men det skulle vart min för LÄNGE sen!!).
NÅTT bilre ju för jag KAN inte bara sitta hemma sånt gör mig djupt deperimerad..

Vi får hoppas på nått random... "Camilla går ut på gatan för att möta sina vänner så ser hon att hennes grannes hus lyser i diverse discofärger. Det är fullt med folk och bra musik dunkar för fullt. Camillas nyinflyttade jättesnygga granne har fest. När Camilla passerar kommer han utspringande och bjuder in Camilla och hennes kompisar. Hon blir glad och taggad. Ringer sina kompisar som kommer direkt. Sen är partyt igång." Shiiit vilken kväll det blev!

.. ehh ja. Dags att vakna och hitta på nått kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0