Du tycker att du är vacker men det tycker inte jag..

HEJ!
Helgen har helt klart en femma! Toppbetyg helt enkelt.
I fredags va jag med mina bräckebrudar och baka läskigt mycket julgodis. (det märktes morgon därpå när min gylf sprack :( ) Så lyssnade vi på en läskig julcd med massa gamla damer som sjöng barnsånger. De sjöng en låt som jag aldrig hört förut, det var den jag döpte min ruibrik efter!
Visst ser det gott ut!



Sen blev det lördag. Jag och min finfina syster julpyntade ännumer hemma. Det blev jättefint! Sen på kvällen hängde jag med henne och hennes kompisar ut. Först gick vi till PC i typ 10min. Sen åkte vi till Underjorden. Hela minderåriga Sverige hängde typ där. Det var väldigt kul! Man träffade massa som man kände och alla dansade som ganlingar. Det är så tråktigt när alla ska dansa sexigt typ. Euw! Om man bara får hoppa runt och se helt galen ut så är det mYCKET roligare. Det gör jag iof jämt när jag dansar, oavsett hur de andra dansar, men det roliga med underjorden var att alla dansade så. I like!
Vi fyllekäkade på MCdonalds med våra favorit LKPGare, Robin och Fredrik och deras två mates. Det var väldigt kul och jag hoppas att de tar vägarna till Götet snart igen.
Vid halv 4 kom jag i säng.

Vid kl 6 ringde min klocka.
Jag och Jessica stressade iväg till Eketrägatan. Missade våran buss. Gick hem. Senare skyndade vi iväg igen. Denhär gången hann vi. Åkte till JKPG. Jobbade i 5h. PENGAR HERE I COME!
Sen åkte vi hem igen. Halv elva deckade jag, helt slut!

Imorse skulle jag prova en ny sak som pappa har rekomenderat. Man ska gå upp och sätta på partymusik och dansa som en galning till typ tre låtar. Sen är man igång för dagen. Så jag satte på en gamal 90talsskiva på högsta volym och hade disco på mitt rum. Väldigt roligt.
Men sen visade sig att jag glömde gå till skolan. Så nu missade jag psykologin. FUCK.
Hehe jaa så kan det gå. Men nu ska jag äta frukost.
SEE YA!


Kommentarer
Postat av: jessica

BRA SAMMANFATTNING

JAG GÖR EN LIKA DAN SNART

2009-12-07 @ 17:40:13
Postat av: Lis

Låter som en mycket najs helg! Men var är bilden på mej då? Haha! ;)

2009-12-07 @ 18:14:22
URL: http://citronrosalime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0