TJECAOO

Hej! Nu är jag hos Sara, vi försöker fixa vårat Finlandsarbete. För att klara av det så addade vi en äkta finne på facebook. Han presenterade sig som den ultimata nerden som bara sitter vid datorn. Sånna finns tydligen i Finland!

Idag åkte jag pendeltåg. Det var en spännande upplevelse. En annan bor ju i stan så man är ju lite nervös när man ska ut på förorten sådär. Mycket riktigt, folk beteer sig skumt. En kille lyssnade på HÖGTALARE på sin mobil och dessutom SMYGFOTADE han oss. Helt creapy. Han blev asglad för att jag och Sara först började dansa lite till musiken men så bytte han jhtill fjortisdunk.,.
Denna skumma upplevelse har fått mig att fundera. Vad ville han egentligen? Vem skulle höra hans "coola" musik och framförallt VEM får se bilderna på oss?

Wellwell. Julkalendern har vi sett med. Spännande!!!

Jag försökte publicera ett inlägg i lördags men pappas dator va så krånglig så det gick inte :( DUMMA MAC.

Jahopp vad finns mer att säga.. Snart är det jul. Sen flyttar jag till Alingsås. Sen fyller jag 18. Sen blir det sommar. WEY

Kommentarer
Postat av: emelie

men innan dess är det fredag och julmys!!!

2009-12-02 @ 22:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0