ÅHHHH

ÅHHHHHHHHAHSDJKASHDJAHSdjhasdhaJKDajksndjADnmabsabsdckbadkcbabckasbdjkc!!!
Asså jag är ARG!
Jag, Elin och Louise har varit ute i massvis med timmar i skogen bland myror, ormar, brännässlor, fågelbajs och massa bara för att göra en fin liten film till vårt engelska projekt. Sen har vi redigerat den i flera timmar så att den skulle bli helt perfekt. Det blev den!
MEN nu går det inte att spara i rätt format den jävla filmen eftersom enligt den saknas det filer som INTE ALLS saknas. ÅÅÅÅÅHHHH JAG VILL HA SOMMARLOV NU!!
(jag räknar till tio)

Så nu känns det bättre. (Den där vasen var ändå ful)!. Nu ska jag börja se saker från den ljusa sidan! Dags för en lista Wohoooo!

  • Imorgon är min SISTA skoldag!
  • Jag fick min efterlängtade lön idag. Vilket betyder att LOVISA DU BEHÖVER INTE OROA DIG!!!
  • HULTSFRED är snart!!
  • I helgen tar Philip studenten och jag älskar att kolla när folk tar studenten
  • På måndag är det skolavslutning, då blir det Party!!
  • Jag ska ta en skön dusch nu!
  • Jag kanske kan övertala Elin och Louise till att spela sims hela dagen imorgon också!
Nu insåg jag att jag kunde göra den listan hur lång som hellst. Vilket gjorde mig ännu gladare! HIHI låt det regna för jag har solsken i mig.
Bara för det blir den en bild också. Denna skönheten hittades på Ronjas blogg! Hahaahaahahahahaahhaahahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0