Beroendet kallar..

Det hela började som en helt vanlig dag. Tre flickor kände sig värda att unna sig lite barndomstid efter skolan. De åkte hem till en av flickorna för att spela lite hederligt "the sims 3". Det började bra, flickorna hade det trevligt. Sen började det gå utför. En av flickorna skulle vara hemma vid 7 men kom istället hem vid 10. Det var Elin. Jag och Louise blev istället sittandes framför datorn. Vi spelade sims och nu vid två på natten avslutade vi våran fina lilla familj för kvällen. 
Det känns som att jag har fyrkantiga ögon och jag hör sims röster i mitt huvud. Vi hann inte ens bygga en pool :(. 
Men aa nu efter 11 timmars hårt sims spelande ska det bli skönt med lite sömn, kanske kan man ladda upp sig inför en ny dag med familjen "Kokhura"!:D Kanske inte..
Det återstår bara en sak för mig att säga:
Soll Soll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Neerd! :P

2009-06-11 @ 08:54:41
URL: http://lojcan.blogg.se/
Postat av: Ronja

ÄLSKA SIIIIIIMS!<3 HAHAHAHA

2009-06-11 @ 18:59:05
URL: http://ronjaaltring.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elwin, Marwin och Miranda Kokhura <3

2009-06-12 @ 20:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0