Hollywood skulls and bones



Stackars er OH trogna läsare. Jag har ju inte skrivit sen i typ ööh några dagar sen! Hur klarar ni er?! Nej nu ska jag skriva såklart! JO vi spelade ju upp våran pjäs på ett ålderdomshem i söndags. Sikken upplevelse. Det roliga var att vi tänkte att bara för att pjäsen utspelade sig på 50-talet så skulle alla gamlingar gilla den. Men så tänkte vi inte på att sånna som bor på ålderdomshem är ca 90år, cenila, halvt invalida gamlingar.
Aningen roande att spela teater inför en sån publik. En efter en somnade dem i sina stolar. En gammal gumma skrek regelbundet ut: DA DA DA DA DA! En gammal gubbe rapade lite då och då. Mitt i den sista scenen ropar en liten gumma från publiken: Jag orkar inte mer, jag orkar inte mer. 
Men vi va rätt bra ändå, även om det bara var våran dramalärare som faktiskt verkade se hela showen. 

Bilden och rubriken hänger ihop lite tänkte jag. Jessica och Nathalie är ju med i min teater, alltså är nästa Hollywood för dem. Hornen som växer ur Jessicas huvud är ju då såklart "Hollywood skulls and bones" .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0