Rykten, frågor och sanningar! (drömmaren på topp..)

 Beundrarfrågor ramlar in i brevlådan, dags att besvara några!

"Camilla, jag är i desperat behov av ett svar! Hur gör man för att marsvinet inte ska tappa hår bakom öronen? Det är så himla fult när dom gör det!!" Annonym Tjej
Svar:
Helt uppenbart slarvar du med C-vitaminen. Ge ditt stackars djur C-vitamin NU!

"Hej Favvomillan, hur får du dina speglar så välputsade?" Nyfiken
svar:
Jag putsar dem INTE! Putsar man dem så blir det fula ränder och damm på dem. Men när jag borstar tänderna så gör jag det på lita avstånd så att det inte skvätter tabdkräm.

"Jag har länge undrat vilken låt man ska lyssna på om man inte kan sova" Ninjan12
svar:
Enkelt gumman! Champange supernova med Oasis. Jätteskön. Fungerar inte den så ta "Bollen måste dö" med Timo Räisänen.

"Hur får man kladdkakan perfekt?" Tjockisen
svar:
Helt klart svåraste frågan hittills Tjockisen, asså det finns tusen teorier. Tro mig, jag, Elvin och Lovis brukar grubbla över detta. MEN jag tar till med mitt säkraste kort: MYCKET smör och MYCKET socker! Inte för länge i ugnen och inte för varmt. Lägg i lite dumle så misslyckas du garanterat inte. Lycka till!

"Jag är skorpion, hur ser mitt horoskop ut?" Skorpionen
svar:
Denna månaden kommer något fint att överraska dig. Men du tänker för mycket på brister som kanske inte sitter där du tror. Du måste släppa loss lite, låt dig överraskas av dig själv. Nästa steg kanske inte blir lika illa som du hade befarat.

Ja tyvärr har jag inte tid att svara på mer nu, men keep on asking gott folk. Or not, trust me I'll keep on dreaming!

Kommentarer
Postat av: ADA

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHvvv

2009-06-07 @ 02:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0