Hårt liv.

NEJ jag ger upp. INGEN bild till detta inlägget. 
Asså jag drömmer så stört konstiga saker. Inatt drömde jag att min gamla rival-klasskompis fimpade en ciggarett på min kin och sa "Du rör inte min bror, fattar du?!", jag drog med mig Nathalie in på toalette och sa att han va läskig. Sen skulle vi på fest på Sörhalsberget. Så träffade jag en annan gammal klasskompis som sa till mig att jag hade dåligt kolesterolvärde.
Sen vakanade jag helt svettig och förstod att jag varken lämnat tillbaka filmen eller skelettet som jag har lånat. Jag åkte hem från Louise och hörde simska röster i mitt huvud. Nu sitter jag här för att skriva ett fucking samhällsarbete som jag inte har gjort. Jessica skulle baka kladdkaka men hade inga pengar till ingredienser. Så ingen kladdkaka heller.
Typ alla andra barn har sommarlov nu...


Kommentarer
Postat av: Claaaaarulf ( ny blogg, nytt bokmärke? )

hahahaha skelett <3 vem hade du lånat det av? xD

2009-06-11 @ 23:01:48
URL: http://lilusaidlala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0