1a MIN KLASS!


What we do is what you just can't do!
Japp helt rätt, här sitter jag och rockar loss till Aqua!
ÅHHH DOM E SÅ BRA!

Iallafall rolig dag! Jätteonödiga lektioner idag. Men våran film SOM JAG LYCKADES FIXA (tack vare Elin som är blond men ÄNDÅ!!) gjorde succé iallafall. Den kommer nog också till bloggen om ett tag! Hihi
Så detta var sista dagen med min klass 1a. Det märktes inte så mycket. Jo vi skålade i bamba hela klassen, lite mysigt!

Hur utvärderar man ett helt år med 1a?
Verkligen inte som min klass i nian iallafall. Det har varit mycket mer fart på den här klassen. Vilket jag tycker är både både skitkul och skitjobbigt. Det roligaste med den våran klass har nog varit alla extremt olika personligheter. Alla är liksom stereotyper på nått sätt. Det hade varit jättelätt att göra en serietidning om våran klass. Det finns liksom inte två personer i klassen som är jättelika varann.. 
En annan skillnad är allas motiverade inställning, jag fick typ bättre betyg än någonsinn förut och alla andra har liksom lika bra betyg, eller bättre. OCH Politiken?!!! Vad är det med våran klass och politik? Om man vill ha ett säkert samtalsämne så kan man bara säga "skatter de e förjävligt" så har man garanterat något att prata om hela dagen.
Det helt klart jobbigaste med klassen har varit "den huvudverks-framkallande-hysterin" som jag har valt att kalla den. Det är när för många har blivit "upphetsade" sammtidigt. Plus att alla vill höras.
Jättemånga i klassen har bra musiksmak! Alla har typ olika klädstilar så man kan få massa ny insperation!
Polen var nog helt klart det roligaste som vi gjort tillsammans. Alla var så gulliga också. Jag blev verkligen skitledsen när vi kollade på koncentrationslägrena, för det var så hemsk, och alla bara kramades. Maaaw, så söta skulle vi vara varje dag! 


Jag är jättepepp på våran avslutningsfest på måndag! Jag hoppas att alla kommer för jag vill verkligen festa med er!
Det kommer bli GRYMMT!  (Aqua all nigth loong!)

Kommentarer
Postat av: Claa....justeja mitt namn är hemligt

åh 1a kära 1A! jag sörjer redan bortgången =(

Är det jag på den första bilden!? ser jag fel eller ser det ut som jag har värsta blaffebrösten? xD oh my vad det är hemskt att gå ner i vikt.

2009-06-13 @ 23:27:15
URL: http://lilusaidlala.blogg.se/
Postat av: lovisa

Jag vill se filmen :D

2009-06-14 @ 20:46:11
URL: http://lojcan.blogg.se/
Postat av: julia

åh jag kommer sakna klassen:(

2009-06-14 @ 21:06:39
URL: http://blaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0