Den Feruktansvärda Semällen!

Idag var den STORA dagen. Våran pjäs hade premiär. NERVÖS och TAGGAD låg jag vaken i min säng i stort sett hela natten. Vaknade för tidigt och kunde inte äta någon frukost. Men det var det värt! Vi satt utomhus hela dramagruppen och fikade och repade hela dagen innan det äntligen var våran tur. Taggade till tusen sprang vi ut på scenen och körde vårat race. Jättekul!!
Vi glömde av repliker och småsaker lite då och då men det roliga är: Det märker inte publiken!!
En smäll i en slagsmålscen skulle vara fejkad men jag fick mig en snyting istället. Då va jag glad för att Emil inte tog i så hårt som jag hade sagt till honom att göra! Min personlig åsikt va att vi ÄGDE SÖNDER stället. Imorgon ska vi göra det igen, fast då på ett ålderdomshem.
Emelie och Vickan var där och kollade, dem verkade nog gilla våran något udda pjäs. Trots att man blir dubbelt så nervös så värmer det ändå i hjärtat när vännerna sitter där och kollar på!

Efteråt åkte vi hem med pappa i limosinen. Ett riktigt stjärnavslut!
Bilder hoppas jag kommer, mehehehehehehe:D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag hade velat se er pjäs, du och Jessica var säkert kanon + alla andra! Limosinskjuts hem förklarar ju hur bra ni måste vart ;)

2009-05-31 @ 21:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0