Ett riktigt baluns, de må jag säga!


Det var Frida som avfirades. GRATTIS Till Studenten!! Askul var det. Vi såg när dem sprang ut till bästa låten "Jerk it out" och sen va det bara att sätta igång att hänga blå gula grejer runt Fridas hals. SHIT va mycket hon hade runt halsen alltså! Klubbor, blommor, flaggor, nallar, ballonger, glas, tutor och viselpipor. Det var nog ingen som hade lika mycket som hon runt sin hals. Sveriges radio la märke till detta och va snabba fram och intervjua. Sen hoppade hon upp på sitt flak och började pimpla upp sina flaskor. Jag och Jessica åkte till Avenyn och köppte glass och vinkade till studenter så länge. Sen kom äntligen Frida.
Då tog hon och jag oss ett dopp i Poseidon fontänen för att fira henne på riktigt.
Sen va jag tyvärr tvungen att lämna firandet för att genrepa med teatern. Men nu är Frida äntligen en lycklig fri flicka som har hela världen och livet framför sig. Hur underbart låter inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0