Man kan röka på i ett skjul eller dansa på gayfest och ha kul!

OJojo nu va det lite länge sen jag skrev igen. Det har hänt massor på sistonde skulle jag våga påstå. Fast jag kan inte riktigt sätta fingret på vad. Typ nationella i matte och träning av repliker.
Men ikväll var iallafall en asrolig kväll! Efter teatern sminkade jag och Nathalie oss lite fort inne på toaletten. Sen rushade vi iväg till vagnen. Vi åkte in till stan. Sena var vi, men Louise var senare och Elin var senast. Så rent tekninskt var vi typ i tid. Vi åkte till Världskulturmuseet och kollade in. Det skulle vara "HBT-fest" där inne. (HomoBiTrans). Men vi va där rätt tidigt så läget var rätt lungt. I räddlsa för att sitta och häcka på en fest utan drag bestämmde vi oss för att återkomma lite senare.
Vi åkte in till kungsports och fikade en stund istället. Glass, skvaller och simmkurs för nybörjare (Elin ska bli simlärare!).

Sen åkte vi in till Världskulturmuseet igen. Där mötte vi typ halva min klass. Dem hade redan partat klart där inne och skulle dra vidare till en "svartklubb".
 Jag, Patten, Elin och Louise kände oss ganska impulsiva och joinade gruppen. Med Linnea och Ellen rushade vi in i nån skumm gränd. Gatorna blev smalare och ljuset mörkare. Tillslut kom vi fram till ett helt nersläkt hus som verkade vara klart för att rivas. Utanför stod lite killar och drack och rökte. Elin och Linnea styrde stegen in i en helt nersläkt trappuppgång. Jag började känna mig aningen obekväm men vi följde efter in. En dörr stod öppen, i rummet därpå satt ett antal killar och rökte något som garanterat inte var vanlig tobak.
Vi gick upp för en trappa (som man inte såg) och jag var helt säker på att den skulle braka samman. Med lyse från våra mobilder lyckades  vi hitta fram till en liten bardisk där det satt två killar. "Vill ni ha vodka eller hembränt?" va frågan. Jag, Elin, Louise och Nathalie var nog ganska enade om att här gick gränsen. Vi skyndade oss ut ur byggnaden och ut i labyrinten mot spårvagnen igen.
På vägen lärde vi Nathalie en snabb kurs i kvinnligt självförsvar, ifall ifall!

Sen gick vi äntligen in på världskultur museet. Där inne var det askul! Alla dansade och vi ravade loss med dem! Sen sjöng Jonathan från mellodifestivalen live. Ingen dansade så vi betämmde oss för att vara lite icebreakers så vi hoppade upp framför scenen och körde igång med allt ifrån "plocka äpplen" till den galnaste buggen. Plötsligt hoppade Jonathan ner från scenen och dansade med oss.
Dans, gruppbilder, autografer och skoskav senare ligger jag här i min säng och känner mig mycket nöjd med min kväll.

Ska nog gå upp och äta lite chokladsås nu, såg att vi hade det på spisen. Mums!
Bilder kommer, missa inte dem!
Im
orgon flyttar Cindy :( USH FYFAN va HEMSKT!

PUSS OCH GODNATT!

Kommentarer
Postat av: nathalien

jag säger det bara EN gång : UUUUNDERBART inlägg! underbart!!;) det inlägget satte pricken över iet och jag kommer somna som en ... hmm.. igelkotte. bara en .....:(....................................................................................................

2009-05-16 @ 02:07:01
Postat av: sandra & emelie!

KOLLA IN VÅRAN NYA BLOGG :D

2009-05-16 @ 18:01:39
URL: http://kissibyxan.blogg.se/
Postat av: elin

nice inlägg! galen kväll:D

2009-05-19 @ 22:30:48
Postat av: Clara

ahhahah jo det var nog seriöst det skummaste jag varit med om xD

2009-05-21 @ 22:11:32
URL: http://claracorner.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det var ju inte skumt för fem öre :D

Men ni gick innan elen kom igång ju :(

Dessutom såldes det inget HB :D

Omg, fröken besserwisser : D

Men ah.

Det var fett.

2009-05-26 @ 20:26:15
URL: http://linneahmkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0