Uppgiven

Lyssnar på Kapten Röd. Har aldrig gillat dem men texten i den där låten va ju rätt fin, kändes inte som någon undangömd propaganda som skulle hjärntvätta mig och göra mig till en äcklig rastist typ. (Jag har alltid haft en liten räddsla för att Kapten Röd har något lurt i kikan). Nu kanske jag vågar börja lyssna på dem. 
Kent blev det nu. USH gnälliga lilla Kent. BYT!

Idag va det en BRA dag. Ok jag var för trött och mina kära klass och skolkamrater som mötte mig på bussen imorse tyckte nog att jag va en tråkig bitch. Men när solen låg på så tinade jag. Idrotten va chill vi skulle "jogga" dvs. gå till ett hus och sen gå tillbaka. Sen hade vi visst cirkus tre timmars hål timma. Så då drog jag, Lovis och Elvin hem till caf'eLis. Där käkade vi extremt mycket mat och kollade på ett avsnitt Skins. Å I LÖVE Skins!
På sista lektionen fick vi tillbaka våra engelska nationella. Och jag blev MYCKET glad! :D
Hem i solen, snygga killar på vagnen.
 
Hemma bänkad på bordet ute bredvid Jessica slet jag av mig byxorna för att jobba lite på brännan. I nästa sekund kommer min bror och hans vän. Där satt jag utan mina byxor med mina vintertrosr på mig. Jeeeette kuuul. Så spillde jag såklart mat över hela linnet. MEn men dom får la skylla sig själva som kommer så olämpligt.
Sen bjöd Niclas mig och jessica på glass.
Så var det dags för att skriva klart mina inlämningar. Då va det ett JÄTTEINTRESSANT djurprogram på tv. Det handlade om små söta gnagare, fåglar, ödlor ocg fula fiskar på nån ö. Jag blev TVUNGEN att kolla.
Så hur gick det nu med de där arbeterna du skulle skriva Camilla? öööööööööööhm.

Nu ska jag sova. Om 22 min kan ni önska er nåt!


Kommentarer
Postat av: guess whooooo, adisen tieeeep

hur fan ser ett par vintertrosor ut? (by the way var du också jävlans snygg i fredags, inte bara charlotten!!!!!!!!)

2009-05-25 @ 23:02:57
Postat av: elwin

I löööve skins!

2009-05-26 @ 09:11:53
Postat av: elwin

I löööve skins!

2009-05-26 @ 09:12:18
Postat av: Louise

haha aa det där programmet va allt fängslande :P

2009-05-26 @ 10:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0