Partydödar-sprutan

Ush jag mår dåligt. Har kollat på alla tvprogram som gått på TV idag. Jag hade iallafall lite tur först va det Gilbert Grape, man kan inte annat än älska den filmen, Johnny GRR. Sen va det scrubs och simpsons, lätt och roligt. Sen va det robinson, ganska tråkigt men jag hejjar på tjejerna iallafall. Sen va det Transformers VS Paradise Hotell, jag har sett allt som händer i båda så jag skiftade lite.
Det är iallafall svininfluensavaccinet som dödade min partyhelg. Först skulle jag på födelsedagsfest hos Ronja där alla snygga brudar skulle hänga och ha det trevligt med middag och grejjer, sen skulle jag Vicko och Patten dra ut och ravea loss på nån konstig klubb nån stans.
Men nu sitter man här i sin soffa och mår bara dåligt.
Yeah yeah, hoppas att ni har en bättre helg än vad jag har iallafall. 
puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0