Flow in das life!

WOHO! Jag är vekligen på bra humör. Det finns faktorer som drar ner mitt humör men jag bara totalignorerar dem, jag menar man kan alltid få bättre få bättre faktorer, typ sånna från Norge eller nått... Ähm.. Aa.

HAHAHA det var hemskt. Jag insåg att när jag skulle vara duktig och social och dra ihop hela min gamelgamla klass (9b) på bowling så bjöd jag in fel Joakim. Kul för honom liksom. HAHA. Jättepinsamt. Tycker lite synd om originlaJocke som blev utbytt,. hahahaha, garvar för mig själv.

Idag hade jag den längsta skoldagen strax över åtta va man i skolan och drog hem strax innan kl fem på kvällen. Stackars lilla mig. Men som tur var fick vi titta på medeltidsporr på svenskalektionen (ok jag vet att det låter hemskt, men det är faktiskt en intruduktion inför vårat arbete om medeltiden). Så fick pannkakor i bamba också. MUMS!
Sen när skolan väl var slut så drog jag, Elwin och Lovis hem till CaféLis. Där bakade vi såklart kladdmuffins, dock blev de mest läskiga. Vi hade ingen kakao så vi ersattde det med typ allt vi kom på. Sen pluggade vi matte, jag hade sånt flow att jag inbillade mig vara typ en lärare, vilket Elin och Louise hade väldigt kul åt. Men jag var faktiskt duktig!
Sen när jag åkte hem på vagnen i mörkret satt ett fyllo och sjöng för mig på vagnen, ganska fint!
Sen ringde Emelie och jag spenderade kvällen med att disskutera hennes engelskaartikel. Jag tyckte av någon konstig anledning att detta var askul!

Imorgon är det fredag, IGEN! Tiden bara forsar fram. Jag hinner inte ens reflektera över det. Well I guess its good så länga jag inte får rynkor..
"Skål och Godnatt!"

Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha gött att min läxa har bidragit med något iaf hahah! Jag är faktiskt på jättebra humör efter din hjälp så tack ;) btw så är bilden väldigt snygg, du med ofc

2009-10-01 @ 23:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0