Fredagmorgon

Nu är stylisten här, hon springer runt i huset och säger "byt ut den här lampan och ställ en fruktskål här" och med jämna mellanrum säger hon på stockholmska "Men gudja!".
Om nio min drar jag iväg mot skolan. Då ska jag till idrotten bara för att få närvaro sen ska jag ha utvecklingssamtal.
Idag blir en bra dag, det känner jag. Efter idrotten ere samhällskunskap (hoppas vi får tillbaka proven!!) sen ere Europakunskap. Där ska vi skriva massa grejs.
Till frukost har jag ätit tinade jordgubbar.. Inte så mättande. Men vi har verkligen inget annat hemma.. Jag skulle ha bakat en kladdkaka!
Det får la bli sen! MUMS!
Åh tydligen tyckte stylisten jättemycket om mitt rum, HighScoore!
Hon ska inte styla vårat hus sådär coolt som de gör på  TV jämt utan hon skulle bara ge lite tips, det ingår i mäklargrejset.
Det var mysigt att ha en liten Nathalie i rummet inatt! Sånna filurer borde vara där oftare! (Undra vad hon åt till frukost?)

Det regnar ute och blåser lite. Vissa träd är fortfarande gröna. Björken är typ helt kal.
Jag har inge pengar och ingen höstjacka, så man får bli helt blöt och kall igen. SUCK!
Nu ska jag dra.. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0