Idag å sååånt

Yo Brosh! Den längsta dagen har överlevts! Vilket betyder att det är fredag imorgon.. WOHOO! Det är ALLTID fredag. Och gissa vad, det är ALLTID lika KUL!!

Igår, lillördagen, var det en bra dag! Haha. JO alltså på morgonen va jag helt överduktig och drog till mattestugan i skolan, vilket jag alltid gör, vilket jag alltid måste göra för att få g i matte.. SEN när jag och Sara hade löst de svårastade talen och va helt svettiga så drog vi till Villavillekulla och fikade. Så pluggade vi slut på våra läxor. Pratade massa och massa mer. Sen gick vi på stan (jag köppte jeans WOHO!).

När jag sagt hejdå till min kära vän så bar det av till nästa gäng vänner. Old clasmates likosm. Vi spelade såndär grej när man stöter på bollar. Vad heter det.. BILLJARD! Jusste billjard vare! Inte för att skryta eller så men jag var helt LIVSFARLIG, sjukt bra!! Vann liksom typ jämt.
Sen va det tjejrabatt på det där stället. Jag har lite svårt att ta ställning till om det var mest bra eller dåligt. Jag vill ha det jämnställt liksom, ska kvinnor få rabatt och män högre lön liksom? Hmm, men i detta fallet valde jag iallafall att gilla det :D

Nu fick jag ett sms av Nathalie, jag måste gå på en gång. Vi ska gå på teater. Sen ska hon sova här medan jag städar hela huset.. Imorgon kommer en stylist hit och ska säga vad vi ska göra för att få sålt huset till ett dunderpris. Nu är det snart till salu!

PUSS OCH HEJ!

Kommentarer
Postat av: sara

Fräsigt med stylist... ;)

2009-10-15 @ 22:04:40
URL: http://tolsara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0